Fluttershy - Diagonal Select

~Sweet Mem0irs~

~@Princess_Diaries@~

Tuesday 19 November 2013

~The_m0st_beautiful_guy_in_the_w0rld_KIYOSHI SAKURAZUKA@~



<<Assalamualaikum kawan-kawan semua...pada kali ini Fiza ingin berk0ngsi cerita yang Fiza terbaca dalam internet pada pagi tadi..cantik betul 0rang dalam f0t0 di atas?? bila lihat gambar di atas pasti setiap 0rang terdetik mengatakan "cantiknya perempuan ini" ataupun "waah~ c0melnya...!! artis dari mana ni?? aku teringin sangat nak jadikan dia sebagai gurlfren aku" dan macam-macam andaian lagi. Tapi hakikatnya, 0rang ini sebenarnya se0rang maskulin tulen yang telah menjadi "c0splayer" sejak sekian lamanya dan sangat mencintai pakaian @fesyen wanita atau lebih dikenali sebagai "cr0ssdresser". Cuma, dia bukanlah se0rang yang b0leh dikateg0rikan sebagai sese0rang yang  cepat tertarik dengan kaum sejenis...dia hanyalah se0rang lelaki biasa seperti lelaki yang ada di luar sana dan mempunyai teman wanita..cuba kawan-kawan teng0k betul-betul, dia amat pandai mengenakan alat s0lek yang sesuai mengikut rupa parasnya kan...?? Fiza mengaku, Fiza terpegun sebentar melihat beberapa gambar dan vide0nya di laman y0utube setelah se0rang rakan Fiza memberitahu Fiza mengenainya...

#kalau kawan-kawan hendak tahu, dia lebih dikenali sebagai Kiy0shi Sakurazuka (nama c0splay).dan berasal dari Shenzen, China..ramai sangat yang mempers0alkan identitinya setelah melihat semua f0t0-f0t0 ketika dia tengah sh00ting untuk pakaian c0splay..maklumlah, jarang se0rang lelaki memiliki rupa paras yang agak cantik seperti ini...0keylah,0m kita teng0k lebih lanjut mengenai diri dia...


Bi0data Diri
Nama: Kiyoshi Sakurazuka
Nama Sebenar:樱冢 = Che Ying Zhong (CMIIW)
Tarikh Lahir: April 4, 1984
Tinggi: 160cm
Berat: 44kg
Jenis Darah: A
Z0diak: Aries
Jantina: Male
Tempat Lahir: Hunan, China
Tempat Tinggal Sekarang : Shenzhen, Guangdong
Pendidikan: Se0rang graduan Beijing Institute of Technology
Nama Blog: http://kiyoshi17.blog.163.com/ 
Link Vide0 Y0utube: http://youtu.be/ugLrI2SHjDA

~Ha..begitulah kisah si kecil m0lek Kiy0shi Sakurazuka...disebabkan terlalu 0bses dengan perawakan dan fesyen wanita, akhirnya Kiy0shi Sakurazuka ini pun sudah anggap perkara biasa apabila memakai pakaian wanita dalam kehidupan sehariannya..kekadang, Fiza hairan kenapa semua 0rang kat dunia membahaskan "kecantikan" yang ada dalam dirinya dan mempers0alkan jantinanya sedangkan kita sudah sedia maklum bahawa tekn0l0gi sekarang semakin canggih...hendak menukar jantina sahaja dib0lehkan 0leh sesetengah negara..tetapi, kes si cilik Kiy0shi Sakurazuka ini hanyalah dia sentiasa memakai pakaian wanita dan berdandan seperti wanita dalam kehidupan sehariannya dan dia sendiri sudah menganggap itu adalah perkara biasa sedangkan dia mempunyai teman wanitanya sendiri...di bawah ini merupakan f0t0 Kiy0shi bersama dengan teman wanitanya..

~cuba teka yang mana satukah Kiy0shi Sakurazuka yang sebenarnya??? Yang berbaju hitam itulah Kiy0shi Sakurazawa...(nampak tak yang si cilik Kiy0shi sendiri lebih cantik daripada teman wanitanya sendiri...^0^)

#menurut pendapat Fiza, sebaiknya janganlah kita mempers0alkan identiti dia sama ada dia adalah se0rang lelaki ataupun tidak kerana kita tidak berupaya mengubah apa-apa keadaan yang dia alami pun dan jadikanlah cerita yang semakin hangat diperkatakan di internet ini sebagai satu iktibar agar kita tidak terjebak dalam perkara ini atau melibatkan diri dalam perkara ini..

#Berikut merupakan antara f0t0-f0t0 Kiy0shi Sakurazuka berpakaian seperti c0splay wanita yang Fiza dapat paparkan...sem0ga terhibur!


#b0leh tak kawan-kawan dapat bezakan yang mana satu Kiy0shi Sakurazuka?? Betul, yang duduk di bawah inilah si cilik Kiy0shi..

 #yang terakhir, lihatlah perbezaannya bila Kiy0shi Sakurazuka ini memakai baju maskulin iaitu mengikut jantinanya..masih dikateg0rikan sebagai lelaki cantik lagi....^0^

#bersama dengan rakan seuniversitinya di Beijing ketika menghadiri k0nsert pesta bunga....(still bers0lek macam perempuan lagi..)

~begitulah kisahnya kawan-kawan semua mengenai Kiy0shi Sakurazuka...Fiza berharap perk0ngsian ini dapat memberi kita kesedaran dan rasa bersyukur dengan semua yang telah dianugerahkan 0leh Allah SWT kepada kita dan janganlah kita menjadi engkar terhadapNya dengan mengubah sesuatu yang telah ditetapkan 0lehNya semata-matakerana pujian 0rang ramai yang ada di dunia ini dan juga nama yang gah...sekian sahaja paparan yang b0leh Fiza k0ngsikan buat masa ini..wassalam..X0X0>>

No comments:

 
Sparkly Santa Hat Ice Cream