Fluttershy - Diagonal Select

~Sweet Mem0irs~

~@Princess_Diaries@~

Friday 14 March 2014

~J0mm Wind0w Sh0pping Dengan Pattern Beg Terkini!!!~



<<hai semua...kali ini fiza ingin membawa kawan-kawan pergi window shopping!!! tak salah rasanya kalau kita banyak menghabiskan masa hanya dengan menghadap laptop selama 1 jam sehari untuk merehatkan minda kita yang cukup serabut dengan tekanan sekeliling yang berpunca daripada rakan-rakan, tekanan perasaan serta tekanan emosi. Sebagai seorang pelajar mahasiswi, fiza juga tidak pernah lepas dengan sentiasa sibuk dengan test, assignment yang berlambak, quiz pada setiap hujung bulan, tutorial setiap minggu serta menjaga aktiviti kelab.
Oleh itu, fiza akan pastikan fiza akan memilih masa yang sesuai selama 1 jam untuk menghilangkan semua tekanan tersebut dengan membuka semua laman page sosial yang menjual barang-barang seperti beg, kasut, baju dress, dan sebagainya. Cuma sekarang ini fiza ingin berkongsi satu page yang menjual semua produk original dari luar negara, tetapi untuk page yang fiza suka ini...https://www.facebook.com/lily.louboutin.3 fiza amat meminati setiap gambar beg yang diupload dalam page ini sebab semua gambar beg dalam page ini tersusun dengan rapi. 

Malahan semua butiran termasuk harga juga turut dinyatakan supaya memudahkan pelanggan yang berkunjung dalam page itu untuk merujuknya. Kalau hendak lebih senang lagi, bukalah facebook fanpage Qistina Qiqi dan kawan-kawan semua bolehlah 'rambang mata' dan membuat keputusan sama ada hendak membeli produk-produk yang dijual dalam page itu ataupun tidak.
Meh kita semua lihat beberapa gambar beg yang fiza sempat ambil daripada page itu....

beg pilihan saya yang terkini!!


ha...kalu nak tahu jika kawan-kawan beli satu set pewangi losyen wanita seperti di atas, kawan-kawan akan diberikan beg alat solek mengikut jenis dan warna kegemaran yang disukai secara percuma!!

Beli lagi banyak lagi dapat faedah serta boleh 'apply' jadi regular customer...contohnya, kita antara yang cepat mendapat maklumat mengenai jualan terbaru bagi page Qistina Qiqi dan mendapat potongan 25% jika membeli barangan melebihi RM150 dan ke atas daripada page in. Setakat ini sahaja yang mampu fiza kongsikan kali ini...wassalam>>



No comments:

 
Sparkly Santa Hat Ice Cream